FANDOM

Albrecht – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn w służbie Rhobara II. Jest on specjalistą magii runicznej paladynów. Przebywa wewnątrz ratusza w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Stacjonuje w Vengardzie. Z rozkazu króla Rhobara II przybył na wyspę Khorinis wraz ze stoma innymi paladynami, w celu wznowienia wydobycia magicznej rudy, potrzebnej królowi do wojny z orkami.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przez cały czas przebywa w górnym mieście w ratuszu. Jest w miarę pozytywnie nastawiony do Bezimiennego. Może nauczyć Bezimiennego magii runicznej dwóch ścieżek: uzdrawiania i walki, lecz tylko wtedy, gdy bohater dołączy do zakonu paladynów.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Po przyjęciu zlecenia od lorda Andre proponuje Velayi zdobycie lepszego pancerza. Sam nie może załatwić ekwipunku bohaterce, gdyż nie może ona zostać członkinią zakonu. Może jednak handlować z nią magicznymi zwojami. Po przyjęciu zlecenia zabicia orków i jaszczuroludzi paladyn obiecuje wojowniczce, że zostanie jej nauczycielem od walki wręcz pod warunkiem, jeżeli Velaya będzie posiadała jeszcze lepszy pancerz. Po założeniu zbroi z płytek pancerzy pełzaczy Albrecht przygotowuje bohaterkę do walki z bestiami.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Albrecht został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.