Fandom

Gothicpedia

Albrecht

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Albrecht
Albrecht (Gothic II).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Pal_202_Albrecht

Albrecht – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn w służbie Rhobara II. Jest on specjalistą magii runicznej paladynów. Przebywa wewnątrz ratusza w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Stacjonuje w Vengardzie. Z rozkazu króla Rhobara II przybył na wyspę Khorinis wraz ze stoma innymi paladynami, w celu wznowienia wydobycia magicznej rudy, potrzebnej królowi do wojny z orkami.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przez cały czas przebywa w górnym mieście w ratuszu. Jest w miarę pozytywnie nastawiony do Bezimiennego. Może nauczyć Bezimiennego magii runicznej dwóch ścieżek: uzdrawiania i walki, lecz tylko wtedy, gdy bohater dołączy do zakonu paladynów.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Po przyjęciu zlecenia od Lorda Andre proponuje Velayi zdobycie lepszego pancerza. Sam nie może załatwić ekwipunku bohaterce, gdyż nie może ona zostać członkinią zakonu. Może jednak handlować z nią magicznymi zwojami. Po przyjęciu zlecenia zabicia orków i jaszczuroczłeków paladyn obiecuje wojowniczce, że zostanie jej nauczycielem od walki wręcz pod warunkiem, jeżeli Velaya będzie posiadała jeszcze lepszy pancerz. Po założeniu zbroi z płytek pancerzy pełzaczy Albrecht przygotowuje bohaterkę do walki z bestiami.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Albrecht został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki