Fandom

Gothicpedia

Akil

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Akil
Akil (Gothic II).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_940_Akil

Akil – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer, który mieszka pomiędzy miastem Khorinis a karczmą Orlana.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Ma kłopoty z najemnikami, którzy chcą wymusić na nim, aby dołączył się do buntu Onara. Bezimienny może mu pomóc zabijając najemników. W zamian za pomoc bohater może zażądać pieniędzy lub nie. W razie poproszenia o wynagrodzenie Bezimienny dostanie żywność. W III rozdziale ma kłopoty z bandytami, którzy kradną mu owce. Zmartwiony farmer poprosi Bezimiennego o rozwiązanie problemu. Bohater rozprawia się ze złodziejami, przeprowadzając owce z powrotem na farmę.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Aby główna bohaterka mogła wejść do miasta Khorinis musi dopilnować aby dostawa żywności z farmy Akila nie ucierpiała podczas podróży do bram miasta. Akil mówi bohaterce, że dostawę będą nieśli Ehnim i Egill. Później na targowisku zaczęto plotkować o zamiarze Akila. Otóż postanawia on hodować ścierwojady. Prosi Velayę, aby pomogła mu w realizacji pomysłu. Bohaterka zgadza się i udaje się do Niclasa, który jest specjalistą od informacji o tych zwierzętach. Myśliwy radzi jej, aby zakupiła w tawernie baranią kiełbasę i dzięki niej oswoiła po samcu i samicy: ścierwojada pospolitego, leśnego i preriowego. Po wykonaniu zadania Akil jest bardzo zadowolony, a Velaya otrzymuje w nagrodę codzienną porcję gulaszu i mięsa hodowanego zwierzęcia.

Przeznaczenie/Global Mod Edytuj

W obydwóch modyfikacjach Akil jest przygnębiony z powodu śmierci syna, Patryka, który niedługo przed akcją gry wstąpił do Straży. Nie zgadza się na handel z Erwinem, do momentu, w którym bohater rozwiąże sprawę zabójstwa syna farmera. W późniejszym etapie nie odgrywa żadnej dodatkowej roli poza tymi z oryginalnej wersji Gothic II: NK.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Owca Akila, mimo oddania jej właścicielowi ponownie pojawia się w jaskini bandytów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki