Fandom

Gothicpedia

Aaron

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Share

Aaron
Aaron (Gothic I).png
Informacje
Gildia
Zawód
Strażnik
Poziom
15
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
grd_262_aaron

Aaronstrażnik, występujący w Gothic. Przebywa w Starej Kopalni.

Gothic Edytuj

Przebywa w głównym szybie na jednym z wyższych poziomów kopalni, jednak zamiast doglądać kopaczy i bronić ich przed pełzaczami, cały czas pilnuje swojej skrzyni, popijając przy tym piwo. Przebywa przy niej praktycznie zawsze, ponieważ zgubił klucz. Przechowuje w niej trochę bryłek rudy i zapas piwa. Nakrył kopacza Snipesa, gdy ten grzebał wokół jego skarbu. W rzeczywistości to właśnie on okazał się znalazcą klucza. Po dogadaniu się ze Snipesem, Bezimienny odciąga strażnika, wmawiając mu, że ten otrzymał rozkaz od Iana, aby stawił się na niższym poziomie kopalni, po czym okrada jego skrzynię.

Następne spotkanie z Aaronem jest o wiele mniej przyjazne, gdyż rozzłoszczony strażnik niemal rzuca się na bohatera. Zdziwił się jednak faktem, że żółtodziób posiada jego klucz. Odkupuje zgubę za dwadzieścia bryłek rudy, po czym informuje głównego bohatera, iż teraz będzie miał go na oku.

KopalniaEdytuj

W modyfikacji Kopalnia, Aaaron nadal pilnuje swego stanowiska. Informuje Toraka o śmierci Snipesa. W trzecim rozdziale, strażnik kradnie zwój teleportacyjny do obozu buntowników. Grimes, przywódca spiskowców zleca Torakowi oraz Eddiemu zabójstwo Aarona. Dochodzi do walki w wyniku, której Aaron ginie.

Dalsze losy Edytuj

W czwartym rozdziale ginie podczas zawalenia się kopalni.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki