FANDOM

Świstak – postać, występująca w Gothic. Jest to cień, mieszkający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Siedzi na ławce przed swoją chatą, nieopodal targowiska. Może pomóc Bezimiennemu dołączyć do obozu w zamian za odkupienie od Fiska swojego bogato zdobionego miecza. W tym celu daje bohaterowi 100 bryłek rudy. Fisk jednak sprzeda go bohaterowi za 110 bryłek rudy. W tym celu bohater może upomnieć się u Świstaka o dodatkowe 10 bryłek rudy lub zapłacić swoimi. Po odzyskaniu miecza, Świstak poleci Bezimiennego Diego. Kiedy bohater ucieknie z rudą, Świstak będzie chciał go zabić.

Die Bedrohung Edytuj

W modyfikacji ma epizodyczną rolę. Fisk odsyła Paranora do Świstaka, by ten wyjaśnił myśliwemu sprawę opuszczonej kopalni. Jednakże Świstak również zbywa bohatera i oddala do Dextera, który udał się w stronę Obozu Bractwa.

Czas Zapłaty Edytuj

Świstak dołączył do obozu rebeliantów. Gdy przybywa do niego Rick, ten prosi go o zdobycie dla niego składniki do miecza o nazwie Pawie pióro.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie po upadku magicznej bariery zginął lub uciekł z obozu i został bandytą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki