FANDOM

Kuźnia „Świetliste Kowadło” – druga największa kuźnia w mieście Khorinis. Jej zarządcą jest kowal Harad.

Opis Edytuj

Kuźnia znajduje się w Dolnym mieście, przy drodze prowadzącej do Portu. Jest ona własnością kowala Harada i jest połączona z jego domem.

Za dnia pracują tam Harad wraz ze swoim czeladnikiem – Brianem, nocą zaś kuźnia pustoszeje, a właściciel i jego uczeń idą spać.

Okolicę patroluje strażnik Pablo lub jeden z dwóch anonimowych strażników miejskich.

Produkcja broni Edytuj

Przed akcją gry Edytuj

Harad wraz ze swoim czeladnikiem produkował broń która była później sprzedawana na targu przez kupca Hakona. Po przybyciu Paladynów ci zakazali mu sprzedawania broni komukolwiek, przez co ceny broni w mieście podrożały.

Gothic II i Gothic II Noc Kruka Edytuj

Kuźnia produkuje broń tylko i wyłącznie dla straży miejskiej, która to później trafia na wyposażenie do koszar, lub do magazynów broni we wieżach. W drugim rozdziale Harad mówi Bezimiennemu, że skończył już produkcję broni dla straży, i że teraz produkuje miecze z magicznej rudy dla paladynów, jednak nie może sprzedać takiego miecza Bezimiennemu, dopóki ten nie wstąpi do zakonu.

Pracownicy Edytuj

  • Harad – właściciel kuźni i mistrz z Khorinis.
  • Brian – czeladnik Harada.
  • Bezimienny (jeżeli zostanie czeladnikiem Harada).

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki