FANDOM

Świątynia pradawnych – miejsce, występujące w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to miejsce pobytu większości członków zakonu.

Wygląd Edytuj

Świątynia składa się z głównego korytarza i kilku pomieszczeń. Wejścia strzeże pradawny wojownik Horgan. Dalej znajduje się koliste pomieszczenie, w którym wita nas Algirion. Dalej znajduje się korytarz, który prowadzi do komnat wybrańców Innosa oraz głównego pokoju gdzie przebywa przełożony zakonu, Ken'Udz oraz znajduje się Kryształ Wieczności. Za tym pomieszczeniem jest korytarz, który prowadzi do podziemnego świata, gdzie pradawni mogą odpocząć. Mieszka tam również Eli'Ne.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Pradawni zasiedlili to miejsce niedługo po przybyciu do Górniczej Doliny i pokonaniu nienazwanego zła. Stało się ono ich główną siedzibą. Od czasu wielkiej bitwy ze zbuntowanym pradawnym Urizielem magowie i wojownicy nie mogą opuszczać tego miejsca, a dostęp do niego jest mocno utrudniony.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Bezimienny dostaje się tutaj podczas wykonywania zadania Gardhara. Gdy na terytorium orków bohater znajdzie dziurę zrobioną przez maga, odszukuje w środku uszkodzony kryształ magiczny. Po kilku dniach, kiedy badaczowi udaje się go naprawić, przyszły król Myrtany proszony jest o użycie go. Kryształ okazuje się być teleportem, który przenosi bohatera podziemnej krypty, która okazuje się być grobowcem poległych w walce paladynów. Po wyczerpującej walce ze strażnikiem tego miejsca Bezimienny uruchamia mechanizm, który otwiera dalsze przejście. Rhobar III odnajduje tam teleport, który przenosi go do nowego miejsca. Jest to opuszczona kopalnia nieopodal placu wymian. Po długiej walce z pajęczakami i ich królową, bohater w końcu dociera do kamienia, który przenosi go do świątyni.

Dalsze losy Edytuj

W zależności od poczynań Bezimiennego miejsce zostaje opustoszałe lub prawie puste. W drugim przypadku przeżywa tylko Ken'Udz, Algirion i Sheer'Ghar. Planują opuścić Khorinis, jednak bohater odwodzi ich od tego pomysłu.