Fandom

Gothicpedia

Świątynia Innosa w Geldern

4977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Świątynia Innosa w Geldern
G3 • G3:ZB
Świątynia Innosa w Geldern (by Kubar906).png
Informacje
Położenie
miasto Geldern
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Teleportacja
Nie ma
Świątynia Innosa w Geldern
G3 • G3:ZB
Informacje
Położenie
miasto Geldern
Mieszkańcy
Byli buntownicy
Zarządca
Ważne postacie
Inog
Teleportacja
Nie ma

Świątynia Innosa w Geldern – świątynia, występująca w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Przed akcją gry Edytuj

Świątynia została wzniesiona na cześć boga Innosa. Prawdopodobnie przebywali tam jego kapłani.

Gothic 3 Edytuj

Funkcja, wystrój i wygląd zewnętrzny Edytuj

Świątynia pełni funkcję głównej siedziby szamanów orków w Myrtanie. Mimo to zostały na niej zachowane emblematy boga ognia i, o dziwo, flagi starego królestwa ludzi, choć także widać znaki orków. O tym, kto wejdzie do budowli, decyduje pułkownik Nemrok, stojący przed głównym wejściem. Budynek w dużym stopniu nie posiada dachu; jest on tylko nad pracownią szamanów i salą tronową. Tam siedzi na tronie regent miasta Grok. Znajdują się tam także strażnicy, pulpity i skrzynie. Palą się też dwie dość duże pochodnie. Na lewo od głównego wejścia mieści się obszerny pokój, gdzie pracują pozostali szamani. Tam leżą także złote talerze, które tak bardzo chce posiąść Lares. Od tej lokacji prowadzą małe boczne drzwi. Świątynia jest nieustannie strzeżona przez orkowe oddziały. Każdy intruz zostaje błyskawicznie wyeliminowany.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W świątyni urzęduje Inog. Wciąż jest odbudowywana przez ludzi i doprowadzana do ogólnego porządku. Oprócz tego niewiele się tam zmieniło.

Więcej w Fandom

Losowa wiki