Fandom

Gothicpedia

Świątynia Innosa w Górniczej Dolinie

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Świątynia Innosa w Górniczej Dolinie – centrum kultu Innosa w Górniczej Dolinie. Jest to siedziba Magów Ognia, którzy tworzyli barierę.

Przed akcją gry Edytuj

Świątynia powstała prawdopodobnie razem z resztą zamku w Górniczej Dolinie. Urzędowali w niej Magowie Ognia, na czele których stał Xardas. Gdy powstała magiczna bariera, a Xardas wystąpił z zakonu na czele świątyni stanął arcymag Corristo. Jakiś czas później do magów dołączył Milten, który został odźwiernym świątyni.

Gothic Edytuj

W świątynii mieszkają magowie ognia: arcymag Corristo, Drago, Rodriguez, Torrez, Damarok i Milten. W II rozdziale Bezimienny, jeżeli jest cieniem, może w świątyni zostać przyjęty do magów ognia. Po zawaleniu Starej Kopalni wszyscy magowie (oprócz Miltena) giną zamordowani na rozkaz Gomeza, ponieważ sprzeciwili się atakowi na Wolną Kopalnię. Z tej świątyni Bezimienny zaczyna atak na Stary Obóz.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po przybyciu paladynów do zamku świątynia została opuszczona, ponieważ w dolinie nie znajdował się żaden mag. Do starej kolonii karnej oddelegowany został Milten, który miał za zadanie badać czystość wydobytej rudy i zająć się magicznymi sprawami zamku. Po wymordowanych magach zostały magiczne runy teleportacyjne i zapiski Corristo oraz Damaroka. W świątyni zaszły zmiany tylko na parterze. Sypialnia została zastąpiona laboratorium alchemicznym, zaś stare laboratorium stało się biblioteką. Na górze możemy znaleźć teleport do świątyni. Po opuszczeniu przez Miltena Górniczej Doliny, świątynia po raz kolejny zostaje niezamieszkana.

Bumshak Edytuj

W modyfikacji świątynia stała się spiżarnią zamkową.

Returning Edytuj

Znajdują się tam duchy zabitych Magów Ognia.

Dalsze losy Edytuj

Po zajęciu przez orków całej wyspy Khorinis losy świątyni pozostają tajemnicą. Została ona prawdopodobnie zniszczona lub zaadaptowana na inny budynek.

Ciekawostki Edytuj

  • Przez niektórych błędnie nazywana jest klasztorem. Nie jest to jednak klasztor, bo świątynia jest po prostu za mała, by pełnić tę funkcję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki