Fandom

Gothicpedia

Świątynia Beliara w Bakareshu

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Wielka Świątynia Beliara w Bakareshu
Świątynia Beliara w Bakareshu (by Kubar906).png
Widok na świątynię

Informacje
Typ
Świątynia
Położenie
Miasto Bakaresh
wschodni Varant.
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Beliar (po aktywacji chramu)
Występowanie

Wielka Świątynia Beliara w Bakareshu – jedyna świątynia Beliara istniejąca na kontynencie (nie licząc kapliczek wznoszonych przez orków i asasynów). Wybudowali ją asasyni z rozkazu Zubena.

Opis wewnętrzny i zewnętrznyEdytuj

Bakaresh świątynia wnętrze.png

Wnętrze świątyni

Beliar teleport.PNG

kamień teleportacyjny do świątyni znajdujący się w skarbcu

We wnętrzu znajduje się sanktuarium Beliara oraz gigantyczny posąg mrocznego boga. Wybrańcowi (czyli Bezimiennemu jeśli wybierze drogę asasynów) dane jest usłyszeć głos boga oraz spełnić jego wolę zaczynając właśnie tutaj. Opiekun świątyni – Tizgar, prawie wcale nie opuszcza tego miejsca. Wokół posągu ustawione są złote figury, puchary oraz różne wartościowe klejnoty jeszcze bardziej ozdabiając to miejsce. Na niższych poziomach znajduje się skarbiec. Jest tam pełno złota, wartościowych naczyń, klejnotów a nawet magicznych artefaktów (amulety i pierścienie). Skarbiec jest bardzo dobrze strzeżony, więc ominięcie elitarnych wojowników oraz czarnych magów broniących skarbu nie jest łatwe. Jednakże za zgodą strażników można obejrzeć wspaniały skarbiec. Do świątyni prowadzi tunel (jaskinia). Wygląd zewnętrzny także jest imponujący. Na zewnątrz wyrzeźbione są kamienne gargulce - plugastwa z otchłani Beliara, które mają za zadanie odstraszyć potencjalnych rabusiów. Mimo iż to tylko kamienne rzeźby, stanowią idealną ozdobę dla tej świątyni.

Zakończenie BeliaraEdytuj

Jeśli Bezimienny bohater wybierze drogę mrocznego boga, musi złożyć w tej świątyni Kostur Wiecznego Wędrowca oraz Artefakty Adanosa. Mroczny Bóg przemówi, i ukaże swą wolę w kilku zadaniach, będą to:

Po wykonaniu tych zadań, Beliar ukazuje Bezimiennemu wizję przyszłości i następuje koniec gry. 

CiekawostkiEdytuj

  • Czubek świątyni wygląda jak wielki tron.

Więcej w Fandom

Losowa wiki