FANDOM

Łzy Innosa – potężna mikstura, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka, a także w ArcaniA.

Historia Edytuj

Pyrokar twierdzi, że gdy Innos dowiedział się o tym, że będzie toczył wojnę z Beliarem, zaczął płakać, a jego łzy spadły aż do królestwa ludzi. Ci, którzy ich skosztowali, stali się niezwykle potężni i dane im było poznać mądrość boga sprawiedliwości – zostali więc pierwszymi Magami Ognia.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Łzy Innosa pić mogą jedynie kapłani Innosa – nawet paladyni, którzy mu służą, zostaną pozbawieni życia, gdy ich spróbują. Wojownicy boga ognia mogą jednak użyć Łez do konsekracji swego oręża.
Bezimienny znajduje Łzy Innosa w tajemnych podziemnych kryptach w klasztorze magów ognia. Robi to w V rozdziale podczas przygotowań do wypłynięcia na Dwór Irdorath.

ArcaniA Edytuj

Łzy można znaleźć w katakumbach świątyni Innosa w Thorniarze w jednej ze skrzyń. Bezimienny może skropić nimi Gniew Innosa i stworzyć Rozbudzony Gniew Innosa.

Ciekawostki Edytuj

  • Pyrokar wspomina o starej bajce dla dzieci, właśnie o nazwie Łzy Innosa. Traktuje ona o wojnie pomiędzy Innosem, a Beliarem.
  • W Gothic II Łzy Innosa wyglądają tak samo, jak mikstura przeciw opętaniu.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice występuje czar o nazwie Łzy Innosa. Ma takie samo działanie jak deszcz ognia, ale jest od niego potężniejsze.
  • Jeżeli Bezimienny wypije Łzy nie będąc magiem, zacznie płonąć. Mimo to nie umrze, ale straci bardzo dużo punktów życia (jeśli ma ich wystarczająco dużo).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki