Fandom

Gothicpedia

Łzy Innosa

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij

Łzy Innosa
Uzdrowienie czarnej gorączki.PNG

Informacje
Typ
Mikstura
Opis w grze
Ta mikstura zapewnia Magowi Ognia specjalne moce
jeśli użyje jej ktoś inny
umrze.
Działanie
Premia 15 punktów siły
Premia 15 punktów zręczności
Wartość sprzedaży
10 sztuk złota
Występowanie
Kod
itpo_potionofdeath_02_mis

Łzy Innosa – potężna mikstura, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka, a także w ArcaniA.

Historia Edytuj

Pyrokar twierdzi, że gdy Innos dowiedział się o tym, że będzie toczył wojnę z Beliarem, zaczął płakać, a jego łzy spadły aż do królestwa ludzi. Ci, którzy ich skosztowali, stali się niezwykle potężni i dane im było poznać mądrość boga sprawiedliwości – zostali więc pierwszymi Magami Ognia.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Łzy Innosa pić mogą jedynie kapłani Innosa – nawet paladyni, którzy mu służą, zostaną pozbawieni życia, gdy ich spróbują. Wojownicy boga ognia mogą jednak użyć Łez do konsekracji swego oręża.
Bezimienny znajduje Łzy Innosa w tajemnych podziemnych kryptach w klasztorze magów ognia. Robi to w V rozdziale podczas przygotowań do wypłynięcia na dwór Irdorath.

ArcaniA Edytuj

Łzy można znaleźć w katakumbach świątyni Innosa w Thorniarze w jednej ze skrzyń. Bezimienny używa ich do rozbudzenia Gniewu Innosa – od tego czasu dzierży Rozbudzony Gniew Innosa.

Ciekawostki Edytuj

  • Pyrokar wspomina o starej bajce dla dzieci, właśnie o nazwie Łzy Innosa. Traktuje ona o wojnie pomiędzy Innosem, a Beliarem.
  • W Gothic II Łzy Innosa wyglądają tak samo, jak mikstura przeciw opętaniu.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice występuje czar o nazwie Łzy Innosa. Ma takie samo działanie jak deszcz ognia, ale jest od niego potężniejsze.
  • Jeżeli Bezimienny wypije Łzy nie będąc magiem, zacznie płonąć. Mimo to nie umrze, ale straci bardzo dużo punktów życia (jeśli ma ich wystarczająco dużo).

Więcej w Fandom

Losowa wiki