Fandom

Gothicpedia

Łazat

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Łazat
Łazat (by Jakimix135xd).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Podziemna jaskinia
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Brak

  Łazat – postać, występująca w modyfikacji Zły Sen. Jest to czarny mag - główny antagonista modyfikacji.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Posiadał kiedyś asystenta imieniem Taleron. Pewnego razu okłamał go - powiedział, że nawiązał kontakt z Beliarem. Taleron przestraszył się i uciekł z jego wymiaru. Niestety zostawił za sobą niewielką szczelinę między wymiarową, którą Łazat wykorzystał, by faktycznie porozmawiać z mrocznym bogiem. Razem uknuli spisek idealny – Beliar miał uwolnić się od swojego wroga numer jeden, a Łazat – odejść wolny. Jedyne, co musiał zrobić, to "podrzucić" Xardasowi wizję. Na jej podstawie nekromanta wysłał Bezimiennego do walki z magiem. Dostając się do jego wymiaru zdobył jego kamień śmierci, czyli jego najsłabszy punkt. Jak się okazało – Łazat cały czas bawił się Xardasem i bohaterem jak posłusznymi kukiełkami – wszystko przechodziło zgodnie z jego planem.

Zły Sen Edytuj

Po zobaczeniu "wielkiego kataklizmu" Xardas wysłał Bezimiennego do walki z Łazatem. Z pomocą Idrała, gnomów i XyZyna w końcu odnajduje wejście do mrocznego wymiaru – donikąd. Podczas gdy pomagał koczownikom i paladynom Łazat szykował się do finałowej walki. W końcu bohater otrzymał szczegółowe dane od Israela i otworzył przejście. Po zabiciu XyZyna spotkał się twarzą w twarz z magiem. Opowiedział mu cały swój plan i stwierdził, że będzie musiał zostać na jego miejscu jako wieczny niewolnik tego miejsca, on natomiast spokojnie się stąd wydostanie dzięki nieumyślnej pomocy jego i Talerona. Bezimienny sam stwierdza, że słyszał tego typu rzeczy już nie raz, ale wciąż żyje. Łazat mimo wszystko mówi, że się stąd wydostanie, a bohatera będzie mógł oswobodzić tylko Xardas, lecz jedynie własnym kosztem, a jak wiadomo to nie w jego stylu – Bezimienny zostanie na jego miejscu i to żywy lub nie. W końcu stają do walki. Zaraz po unicestwieniu jego ciała rzucają się na Bezimiennego także jego dusza i szkielet, jednak wszystkie trzy wcielenia giną. Natychmiast po tym bohater niszczy jego kamień śmierci żegnając tym samym zagrożenie z jego strony. Po całym tym zajściu zabiera ze zwłok Łazata runę, dzięki której się wydostaje.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada identyczne uzbrojenie jak Xardas – ta sama szata i miecz;
  • Jaskinia, w której przebywa została stworzona na bazie zatopionej wieży Xardasa;
  • Wszystkie trzy jego wcielenia posiadają płonącą wersję szponu – jak Aya;
  • Posiada gildię najemnik.

Więcej w Fandom

Losowa wiki