Fandom

Gothicpedia

Łój kretoszczura

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Łój kretoszczura
Łój kretoszczura (ikona) (Gothic II) (by SpY).png
GII • GII:NK
Łój kretoszczura (Gothic II) (by SpY).png

Informacje
Typ
Substancja
Właściciel
Materiał
Tłuszcz kretoszczura
Wartość kupna
100 sztuk złota
Wartość sprzedaży
10 sztuk złota
Questowy
Tak
Kod
itmi_moleratlubric_mis
Łój kretoszczura
GII • GII:NK

Informacje
Typ
Substancja
Właściciel
Materiał
Tłuszcz kretoszczura
Wartość kupna
10 sztuk złota
Wartość sprzedaży
10 sztuk złota
Questowy
Tak
Kod
itmi_moleratlubric_mis

Łój kretoszczura – substancja, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to mały, wykonany ze srebra garnek, wypełniony po brzegi łojem kretoszczura. Używany jest przeważnie do konserwacji dział okrętowych oraz smarowania części mechanicznych.

Gothic II Edytuj

Bezimienny może go kupić w trzecim rozdziale, poprzez doprowadzenie do kłótni dwóch braci, Egillem i Ehnimem, którzy mieszkają na farmie Akila. Ehnim, po sprzeczce, sprzeda bohaterowi łój za sto sztuk złota, jednak tylko jeśli jest on najemnikiem lub strażnikiem miejskim. Jedna sztuka znajduje się również na statku paladynówEsmeraldzie. Słój leży za skrzyniami na bakburcie w ładowni statku. Dzięki tej substancji wybraniec bogów może dostać się do bimbrowni farmera Vina, która znajduje się wielkim lesie, pomiędzy klifem a jednym z kamiennych kręgów, smarując przerdzewiały kołowrót podnoszący kraty.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II, przedmiot ten posiada kwatermistrz paladynówMartin. Może on sprzedać bohaterowi garniec z łojem kretoszczura za dziesięć sztuk złota, niezależnie do jakiej gildii należy.

Zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wygląda jak miód, jednak garnek jest wykonany z metalu i przykryty jest skórą, podobną do tych używanych w sakiewkach.
  • w Gothic występuje podobny przedmiot o nazwie sadło kretoszczura jednak wygląda inaczej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki